FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » WPA wordt Reworc na rebranding

WPA wordt Reworc na rebranding

Op de foto rechts Chief Imagineer Ilya Devèrs en links Chief Happy Customers Eelco Voogd. (foto: Eva Bloem)
Op de foto rechts Chief Imagineer Ilya Devèrs en links Chief Happy Customers Eelco Voogd. (foto: Eva Bloem)

Work & People Analytics (WPA) heeft zijn strategische koers verlegd en gaat met een nieuwe, aangescherpte propositie verder onder de naam Reworc. De leverancier van analyse-software op basis van digitale interviews onder medewerkers verschuift de focus van het optimaliseren van de werkomgeving, naar het concreet sturen op het werkgeluk van medewerkers. De rebranding heeft verder geen impact op het personeel. Volgens medeoprichter en Chief Imagineer Ilya Devèrs was de propositie van WPA in de markt te eng geworden. Zijn compagnon, Chief Happy Customers Eelco Voogd, noemt Reworc ‘het meest menselijk gerichte softwareplatform ter wereld om de totale workplace experience te optimaliseren’. De software richt zich op meerdere domeinen: werkstijl, werkritme, werkervaring en tot slot werkwaarden.
Guy Leysen
09-06-2021


 Naar de website >>