FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Afdelingshoofd Facilitair Beheer



Wil jij vorm geven aan de recyclageparken van de toekomst? Wil je er mee voor zorgen dat onze medewerkers de juiste faciliteiten hebben om hun werk te kunnen uitvoeren in functie van een circulaire economie? Dan zijn wij naar jou op zoek!

Je functie

Als afdelingshoofd facilitair beheer ben je verantwoordelijk voor het beheer van de infrastructuur op onze site op de Proeftuinstraat en onze zes recyclageparken. Met jouw team leid je projecten om vernieuwingen door te voeren, of het nu om ondergrondse containers gaat, gebouwen, inrichting, enz. Het onderhoud hiervan leidt je ook in goede banen. Tenslotte beheer je alle aanverwante faciliteiten en je komt terecht in een boeiende, innovatieve afdeling die volop in beweging is.

Jouw profiel

  • Masterdiploma of gelijkwaardig conform de richtlijnen van de Vlaamse gemeenschap voor lokale besturen;
    • Bij voorkeur industrieel ingenieur of bouwkundig ingenieur;
  • Minimum 5 jaren effectieve ervaring met vergelijkbare technisch/organisatorische opdrachten/functies;
  • Een geldig rijbewijs B;
  • Een blanco uittreksel uit het strafregister

Ons aanbod

  • Een boeiende functie waar jij mee vorm aan kunt geven.
  • Een ervaren team van medewerkers dat jou graag opneemt in hun werking.
  • Een aantrekkelijke verloning en een mooi pakket extra voordelen (voorwaarden kan je bij de personeelsdienst opvragen).
    • Vanzelfsprekend: maaltijdcheques, ruime hospitalisatie- en groepsverzekering, fiets- of verplaatsingsvergoeding (ook voor de wagen), onder bepaalde voorwaarden een prestatiepremie tot 9 % van het jaarloon, aansluiting bij de sociale dienst die hulp verleent, premies geeft en zelfs met korting reizen kan boeken, mogelijkheden tot thuiswerk, prima IT-middelen en infrastructuur,  waar nodig psychosociale ondersteuning ...
  • Binnen onze organisatie is er veel aandacht voor een goede balans tussen werk en privé. We rekenen op jouw inbreng en ideeën, en houden van teamwerking en zorg voor collega’s.
  • Je werkt in een dynamisch en modern bedrijf (publiek-private samenwerking), met een bevestigde grote werkzekerheid;
  • De ligging van ons bedrijf is uitstekend: vlakbij de E17 en vlot bereikbaar met de fiets, het openbaar vervoer of de wagen;
  • We investeren volop in interne en externe opleidingen voor iedere medewerker.

Sollicitatieproces

PROCEDURE

Per vacature geldt een procedure waarbij er een schriftelijk examen, assessment en mondelinge proef mogelijk zijn. De correcte proceduredata worden in een latere fase gecommuniceerd.  

Bij IVAGO gaan we volop voor gelijke kansen en waarderen we diversiteit. Iedereen is welkom bij ons. We selecteren kandidaten op basis van hun competenties. Je leeftijd, etnische afkomst, geaardheid, geloof, geslacht, nationaliteit … beïnvloeden je kansen in het sollicitatieproces niet. 

 

INTERESSE

Solliciteer vóór dinsdag 27 juli 2021 via onderstaande sollicitatieknop. Voeg zeker je motivatiebrief, curriculum vitae, recent uittreksel uit het strafregister, een kopie van je diploma en rijbewijs B toe, enkel zo is je sollicitatie volledig.

Opgelet: indien je sollicitatie niet vergezeld is van de vereiste documenten, wordt je kandidatuur niet weerhouden!

Jobs 
09-07-2021


 Online solliciteren >>