|
Stardekk wil de volledige guest journey coveren
|
|
Met ruim 3.000 klanten in meer dan 55 landen is Stardekk, dat cloud-based software voor hotels op de markt brengt, niet enkel meer in de Benelux, maar in West-Europa en zelfs wereldwijd actief. Sinds februari 2024 heeft het de krachten gebundeld met Lighthouse. “Terwijl Stardekk meer in de kern van het hotelgebeuren zit en de operationele kant voor zijn rekening neemt, genereert Lighthouse commerciële- & data-inzichten. Zo creëren we een unieke win-win in de branche en coveren we de volledige guest journey”, zegt Stijn Provoost, Marketing Team Lead bij het Brugse Stardekk.
Terwijl Stardekk tot voor kort vooral op de lijn van de kleinere, onafhankelijke familiehotels zat, richt Lighthouse zich vooral op hotelketens. “Bedoeling van onze samenwerking is het digitaliseringsproces bij aanbieders van verblijfsaccommodatie te ondersteunen en hun facility managers de nodige support en tools aan te reiken”, zegt Stijn Provoost. Stardekk zet drie hoofdproducten in de markt. “Er is in de eerste plaats Cubilis Channel Manager, waardoor Stardekk koppelt met meer dan 200 boekingskanalen, zowel internationale spelers (Booking.com, Expedia, Airbnb…) als kleine, lokale spelers...
|
03/07/2024
ICT en Telecom
|