FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Bibliotheek » Gatehouse laat bezoekers flexibel en intuïtief registreren

Gatehouse laat bezoekers flexibel en intuïtief registreren

Als software ontwikkelaar van een klantvriendelijke, professionele, digitale bezoekersregistratie in een cloud-toepassing ondersteunt Gatehouse de recepties van zijn klanten, in hoofdzaak actief binnen de industrie en de voeding. Via een aantal USP’s zorgt Gatehouse voor een spontane, intuïtieve, snellere en juistere registratie van hun bezoekers. In de jaren 2022-2023 (24/24) was het systeem 99,8 % operationeel.

Via een gepersonaliseerde grote touchscreen door Gatehouse geïnstalleerd vullen bezoekers intuïtief hun basisgegevens in. Daarna verwittigt het bezoekersregistratie systeem onmiddellijk de juiste gastheer van zijn aankomst per TEAMS-bericht, SMS, gesproken SMS, telefoongesprek en/of email. “Op die manier wordt het onthaal van het bedrijf deels ontzorgd en gereduceerd tot een controlerende functie. Gatehouse draait 100 % in de cloud. De software wordt standaard in een losstaande kiosk - een eigen Gatehouse design model - geïntegreerd, maar kan ook in een wall-kiosk of een PC/tablet worden ingewerkt”, aldus Gerald Blockeel, Gatehouse keeper. Hardwarematig zijn de Gatehouse kiosken zeer robuust en stabiel, Made in Belgium. Er wordt enkel gebruik gemaakt van thermische printers, zonder verbruiksartikelen en blokkades, om downtime te voorkomen...


Download gratis de PDF van dit artikel om het vervolg te lezen...  Download gratis de PDF van dit artikel om het vervolg te lezen...


08/05/2024
ICT en Telecom
 



Ander nieuws
Getac lanceert zijn nieuwe Essentials Suite
| 04/10/2024
Koper- en zilverionisatietechniek in België verlengd tot 2030
| 04/10/2024
Nieuw ultramodern herfabricageprogramma voor inktcartridges
| 03/10/2024
Facility en HR, de ideale synergie?
| 03/10/2024
AQUALEX breidt verder uit naar Duitsland
| 30/09/2024

Meer news