|
Gatehouse laat bezoekers flexibel en intuïtief registreren
|
|
Als software ontwikkelaar van een klantvriendelijke, professionele, digitale bezoekersregistratie in een cloud-toepassing ondersteunt Gatehouse de recepties van zijn klanten, in hoofdzaak actief binnen de industrie en de voeding. Via een aantal USP’s zorgt Gatehouse voor een spontane, intuïtieve, snellere en juistere registratie van hun bezoekers. In de jaren 2022-2023 (24/24) was het systeem 99,8 % operationeel.
Via een gepersonaliseerde grote touchscreen door Gatehouse geïnstalleerd vullen bezoekers intuïtief hun basisgegevens in. Daarna verwittigt het bezoekersregistratie systeem onmiddellijk de juiste gastheer van zijn aankomst per TEAMS-bericht, SMS, gesproken SMS, telefoongesprek en/of email. “Op die manier wordt het onthaal van het bedrijf deels ontzorgd en gereduceerd tot een controlerende functie. Gatehouse draait 100 % in de cloud. De software wordt standaard in een losstaande kiosk - een eigen Gatehouse design model - geïntegreerd, maar kan ook in een wall-kiosk of een PC/tablet worden ingewerkt”, aldus Gerald Blockeel, Gatehouse keeper. Hardwarematig zijn de Gatehouse kiosken zeer robuust en stabiel, Made in Belgium. Er wordt enkel gebruik gemaakt van thermische printers, zonder verbruiksartikelen en blokkades, om downtime te voorkomen...
|
08/05/2024
ICT en Telecom
|