|
Als schoonmaakbedrijf moet XLG het voorbeeld geven op het gebied van ESG
|
|
XLG is volop bezig met het ontwikkelen van zijn ESG-filosofie. Het doet dit via een aantal toonaangevende maatregelen en projecten, en met de medewerking van adviesbureaus zoals W Agency, D-Carbonize en eBloom. Michel Jadoul, Business Unit Manager Facility voor de regio Brussel-Brabant-Henegouwen, getuigt van de ondernomen inspanningen om de ESG-strategie te verspreiden in de schoonmaakgroep. En daarbuiten.
Wat is het ESG-handelsmerk van XLG?
Michel Jadoul – Het eerste woord dat in me opkomt is ‘”welzijn”. Een waarde die de mensen motiveert om bij XLG te komen werken. En die kan voortvloeien uit respect voor het milieu, goed bestuur en maatschappelijke betrokkenheid. Mensen aantrekken, houden en behouden heeft alles te maken met dat welzijn en hen ons respect tonen voor hun toekomst en voor die van de planeet. Die vaste wil wordt belichaamd door onze CEO, die voorbeeldig is in zijn nauwe band met zijn personeel. We hebben een participatieve democratie, we luisteren en laten iedereen aan het woord. Al onze waarden worden gedefinieerd door de medewerkers die betrokken worden bij de discussies.
|
22/11/2023
Schoonmaak en Hygiëne
|