FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Office Management
| Office Management
Spacewell whitepaper over ROI van investeringen in slimme werkplekken
Nu hybride werken steeds meer in opkomst is en de meeste leidinggevenden (87%) verwachten in 2021 hun vastgoedportefeuille te zullen aanpassen, worstelen bedrijven die de werkplek willen verbeteren al snel met een waaier aan prangende investeringsvragen. Want ze willen het werk thuis natuurlijk net zo goed ondersteunen als op kantoor. Nu zoveel nieuwe prioriteiten de kop opsteken, rijst al ...
| 13/05/2021

Wat wordt er morgen van onze werkplekken?
Onze werkomgeving wordt grondig beïnvloed door de wereldwijde gezondheidscrisis. Hoe ziet het er vandaag uit in Parijs, Singapore, Londen of Amsterdam? Vragen die aan bod komen in de nieuwste uitgave van de ‘Actineo’-barometer, een publicatie vanuit de samenwerking tussen Maison&Objet, Colliers en Sociovision in Frankrijk. Voor deze barometer ondervroeg Actineo in de periode januari - februari 2021 meer dan ...
| 11/05/2021

   
Telewerken in het buitenland, een nieuwe hype?
| 07/05/2021
Formica onderzoek toont aan dat meerderheid uitkijkt naar terugkeer werkplek
| 05/05/2021
Belgische normen komen in stroomversnelling
| 30/04/2021
Flexplekken vlot managen met Seatr-app
| 29/04/2021
De mutatie van de werkomgeving
| 21/04/2021
Naamsverwarring?
| 20/04/2021

Meer news



| Office Management

Veilige heropstart kantoren vereist schone lucht
Meer dan ooit vragen we ons af of de omgeving waarin we vertoeven wel veilig is. Hoe meer mensen zich weer naar kantoor gaan begeven, hoe hoger ook daar de eisen en verwachtingen van zowel werknemers als klanten zullen komen te liggen. Met mondmaskers, handgels en een geïntensiveerd poetsregime worden de eerste stappen gezet, maar ook de binnenlucht verdient in deze de nodige aandacht.
| 10/05/2021
Kosten besparen én meerwaarde creëren
Neem contracten onder de loep en zie quick wins niet over het hoofd Hoe bespaar je zonder risico’s te nemen, medewerkers te ontslaan of in te boeten op kwaliteit en tevredenheid? Op een positieve manier kosten besparen is ook in coronatijden geen onmogelijke opdracht. Op korte termijn liggen de quick wins vaak voor het rapen, alleen worden ze dikwijls over het hoofd gezien. En het loont zeker de moeite om de bestaande contracten onder de loep de nemen. Enkele tips inzake optimalisatie van vastgoed, workplace en facility management. Of hoe bedreigingen opportuniteiten worden.
| 15/02/2021
Geen papier, geen draden en maximale mobiliteit : geleidelijke revolutie bij DKV
De oppervlakte verkleinen en het welzijn van de werknemers verhogen, dat is haalbaar. De verhuizing van het bedrijf combineren met een grondige herziening van de praktijken, dat is gedurfd. Daarenboven ook nog eens het ondernemerschap en de corebusiness ontwikkelen in de richting van dienstverlening en het contact met de klanten, dat zijn al rijkelijk veel uitdagingen om aan te gaan! Verzekeraar DKV wist ze tot een goed einde te brengen door alle medewerkers in het Central Plaza te hergroeperen, maar ook de medewerkers van het bedrijf ERGO waarmee DKV drie jaar geleden fuseerde. DKV was toen nog niet erg vertrouwd met de NWOW-principes. Colliers heeft het bedrijf begeleid om de behoeften te meten en de kantoren in te richten op basis van een verhouding van 70 kantoren per 100 medewerkers. Het bleek een goede zet geweest te zijn! Emmanuel de Talhouët geeft ons zijn eerste positieve bevindingen.
| 01/09/2018
“Ik haal het meest voldoening uit de menselijke contacten”
Haar opleiding geschiedenis en kunstgeschiedenis bracht Véronique Laureys een methodologie bij die gefocust is op resultaatgerichtheid, nauwkeurigheid, gegevenscontrole en aandacht voor de denkwijze van anderen. Vaardigheden die goed van pas komen in haar functie als directeur Algemene Zaken van de Senaat, waar ze reeds meer dan 27 jaar werkt, waarvan bijna 13 jaar in de huidige functie. Een gesprek met de juiste vrouw op de juiste plaats, die haar bijzondere werkomgeving koestert en mensen centraal stelt.
| 05/06/2018

   

DELOITTE @ Gateway, Take-off naar een attractieve werkomgeving
| 09/01/2018
Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven
| 19/12/2017
Occupiers Cost Index : Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 16/10/2017
Focus op welzijn medewerkers
| 14/11/2016
Draaischijf voor hospitality
| 14/06/2016
Kiezen voor topniveau als het gaat om ethiek
| 19/04/2016
Best Workplaces 2016, of het creëren van toegevoegde waarde
| 14/04/2016
Het ‘eco-dynamic-office’, geen theoretisch model, maar zelf gedefinieerd maatwerk
| 01/02/2016
Flexibility@Work : gebundelde uitdaging voor FM, HR en ICT
| 15/01/2016
Tevredenheid als kwaliteitslabel
| 25/11/2013


  | Office Management
www.profacility.be/bruynzeelstorage
www.profacility.be/vandergoten
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in
BRUYNZEEL STORAGE SYSTEMS
EASYPOST
IRON MOUNTAIN 
TRANSMOOVE

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (3)
Klassement & archief – Meubelen (2)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (7)
Kantoorbenodigdheden (10)
Behandeling van de post (5)
Nationale koerierdienst (4)
Internationale koerierdienst (4)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda