FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Office Management
| Office Management
Na de maaltijd- en ecocheque nu ook een ‘kantoorcheque’?
In Frankrijk leeft het debat over het in leven roepen van een ‘kantoorcheque’. Zowel vertegenwoordigers uit de bedrijfswereld, syndicaten als enkele politici pleiten voor een ‘universele kantoorcheque’, die de toegang tot gedeelde kantoorruimten in de buurt van de woonplaats van werknemers moet vereenvoudigen. Het debat over de kantoorcheque ontstond al in februari. Opzet is om telewerkers de mogelijkheid te ...
| 22/07/2021

Toekomstgericht thuiswerken met Hybrid Home van Markant
De kantoorwerker heeft afgelopen jaar goed kunnen proeven van het thuiswerken. Afgelopen jaar zijn er allerlei initiatieven ontplooid om kantoorwerkers aan een goede werkplek thuis te helpen. Er zijn bureaus van kantoor naar huis verplaatst, eettafels omgebouwd en slaapkamers getransformeerd. Ondanks alle versoepelingen van maatregelen lijkt de trend toch te zijn dat het merendeel van de kantoorwerkers deels thuis ...
| 07/07/2021

   
Thuiswerken geniet vrouwelijke bijval
| 05/07/2021
Hoogdagen voor digitalisatie en thuiswerken
| 25/06/2021
Aantrekkelijke werkgever door uitgebreid aanbod telewerken
| 22/06/2021
Hoe moet het met de werkplek nu de werkomgeving hybridiseert?
| 16/06/2021
Het EK en werken
| 11/06/2021
2 op 3 Fransen wensen vrije keuze werkplek
| 04/06/2021

Meer news



| Office Management

Aardse tint voor The New Office
We hebben het de voorbije jaren allemaal gemerkt: we trekken steeds meer de natuur in. Deze aantrekkingskracht wordt ook biofilie genoemd, letterlijk vertaald "de liefde voor het leven". Maar waar komt deze drang vandaan? Heeft dat ook invloed op de manier waarop we gebouwen gaan inrichten. En hoe kijken ondernemingen tegen het gebruik van kleuren aan? Tijdens een Kinnarps-webinar ging Interior Designer Natasja Holvoet dieper in op dit trending topic.
| 28/06/2021
Veilige heropstart kantoren vereist schone lucht
Meer dan ooit vragen we ons af of de omgeving waarin we vertoeven wel veilig is. Hoe meer mensen zich weer naar kantoor gaan begeven, hoe hoger ook daar de eisen en verwachtingen van zowel werknemers als klanten zullen komen te liggen. Met mondmaskers, handgels en een geïntensiveerd poetsregime worden de eerste stappen gezet, maar ook de binnenlucht verdient in deze de nodige aandacht.
| 10/05/2021
Kosten besparen én meerwaarde creëren
Neem contracten onder de loep en zie quick wins niet over het hoofd Hoe bespaar je zonder risico’s te nemen, medewerkers te ontslaan of in te boeten op kwaliteit en tevredenheid? Op een positieve manier kosten besparen is ook in coronatijden geen onmogelijke opdracht. Op korte termijn liggen de quick wins vaak voor het rapen, alleen worden ze dikwijls over het hoofd gezien. En het loont zeker de moeite om de bestaande contracten onder de loep de nemen. Enkele tips inzake optimalisatie van vastgoed, workplace en facility management. Of hoe bedreigingen opportuniteiten worden.
| 15/02/2021
Geen papier, geen draden en maximale mobiliteit : geleidelijke revolutie bij DKV
De oppervlakte verkleinen en het welzijn van de werknemers verhogen, dat is haalbaar. De verhuizing van het bedrijf combineren met een grondige herziening van de praktijken, dat is gedurfd. Daarenboven ook nog eens het ondernemerschap en de corebusiness ontwikkelen in de richting van dienstverlening en het contact met de klanten, dat zijn al rijkelijk veel uitdagingen om aan te gaan! Verzekeraar DKV wist ze tot een goed einde te brengen door alle medewerkers in het Central Plaza te hergroeperen, maar ook de medewerkers van het bedrijf ERGO waarmee DKV drie jaar geleden fuseerde. DKV was toen nog niet erg vertrouwd met de NWOW-principes. Colliers heeft het bedrijf begeleid om de behoeften te meten en de kantoren in te richten op basis van een verhouding van 70 kantoren per 100 medewerkers. Het bleek een goede zet geweest te zijn! Emmanuel de Talhouët geeft ons zijn eerste positieve bevindingen.
| 01/09/2018

   

“Ik haal het meest voldoening uit de menselijke contacten”
| 05/06/2018
DELOITTE @ Gateway, Take-off naar een attractieve werkomgeving
| 09/01/2018
Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven
| 19/12/2017
Occupiers Cost Index : Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 16/10/2017
Focus op welzijn medewerkers
| 14/11/2016
Draaischijf voor hospitality
| 14/06/2016
Kiezen voor topniveau als het gaat om ethiek
| 19/04/2016
Best Workplaces 2016, of het creëren van toegevoegde waarde
| 14/04/2016
Het ‘eco-dynamic-office’, geen theoretisch model, maar zelf gedefinieerd maatwerk
| 01/02/2016
Flexibility@Work : gebundelde uitdaging voor FM, HR en ICT
| 15/01/2016


  | Office Management
www.profacility.be/bruynzeelstorage
www.profacility.be/vandergoten
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in
BRUYNZEEL STORAGE SYSTEMS
EASYPOST
IRON MOUNTAIN 
TRANSMOOVE

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (3)
Klassement & archief – Meubelen (2)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (7)
Kantoorbenodigdheden (10)
Behandeling van de post (5)
Nationale koerierdienst (4)
Internationale koerierdienst (4)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda