FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Office Management
| Office Management
Opgelet voor de toxische werkplek
De ‘war for talent’ woedt hevig en volgens specialisten zal dat nog wel enkele jaren duren. In de felheid van die strijd wordt wie wel aan boord is vaak vergeten. Dat leidt momenteel tot een piek in ‘rage-applying’, een fenomeen als gevolg van een slechte werkdag. Werknemers wreken zich door massaal te solliciteren op een groot aantal vacatures tegelijk. ...
| 08/06/2023

De werkplek vandaag doorgelicht
Leesman is een in Londen gebaseerde organisatie die wereldwijd data verzameld en inzichten verschaft met als doel bedrijven te helpen om betere ‘werkpleksystemen’ te ontwikkelen voor hun medewerkers. Vandaag nemen wereldwijd al 1,083 miljoen kantoorwerkers, verspreid over enkele honderden bedrijven, deel aan de bevragingen die Leesman uitstuurt. Daarnaast zijn er 342.754 thuiswerkende respondenten. Er wordt een gestandaardiseerde vragenlijst gehanteerd ...
| 06/06/2023

   
Terug naar af
| 05/06/2023
‘Recht op deconnectie’ maar hoe realistisch is dat?
| 26/05/2023
Digitaal fitter worden
| 22/05/2023
Mobiliteit heeft impact op flexibele verloning
| 19/05/2023
Inclusie voor diversiteit
| 17/05/2023
Europese kantoormarkt groeit met ruim 4,5 miljoen vierkante meter
| 10/05/2023

Meer news



| Office Management

Wat we van digital nomads kunnen leren over plaatsonafhankelijk werken
De voorbije twee weken werkte hij vanop zijn boot in de Middellandse Zee, vandaag is een koffiebar in hartje Antwerpen zijn kantoor en binnen enkele dagen vliegt hij naar zijn thuisbasis in New York. Welkom in het leven van internationale Belg Koen Blanquart (51), die in 2016 op 12 maanden tijd in 46 landen verbleef. Hij geeft als WeX-guest en auteur van het boek ‘Thuisvoordeel’ een inkijk in zijn leven als digital nomad. Of wat we kunnen leren over plaatsonafhankelijk werken.
| 19/10/2022
Het nieuwe normaal: what’s in a name?
EY, Proximus en Vlerick Business School zijn het erover eens: flexibiliteit is het sleutelwoord binnen het nieuwe normaal. De invulling verschilt echter van organisatie tot organisatie. Een one size fits all bestaat niet, al tekenen een aantal grote lijnen zich af.
| 20/07/2022
De uitdaging om hybride vergaderen te faciliteren
De Covid-19 pandemie heeft onze dagelijkse manier van samenwerken drastisch veranderd en de digitalisering binnen de bedrijfswereld in een stroomversnelling gebracht. Een aangename vaststelling is dat België het er goed van afbrengt wat de beschikbaarheid van internetverbindingen met comfortabele bandbreedte betreft. Maar er is heel wat werk aan de winkel voor het optimaliseren van de uitrusting om met collega’s en klanten fysiek en virtueel te vergaderen.
| 08/12/2021
De fluide werkomgeving voor het hybride werken
Elke onderneming is vandaag begaan met de ‘post Corona’-werkorganisatie, nu de terugkeer naar kantoor tot de mogelijkheden behoort. Steeds luider klinkt ‘hybride werken’ als de oplossing, zelfs de facto als het nieuwe werken. Maar de nieuwe werkorganisatie is niet gediend met een zwart/wit benadering; ze vereist veeleer een ‘fluide’ aanpak.
| 18/10/2021

   

Delen wint terrein, maar bedrijven spelen voorlopig op veilig
| 13/10/2021
Smartphone opent alle deuren voor groene flexwerkers
| 16/08/2021
Aardse tint voor The New Office
| 28/06/2021
Veilige heropstart kantoren vereist schone lucht
| 10/05/2021
Kosten besparen én meerwaarde creëren
| 15/02/2021
Geen papier, geen draden en maximale mobiliteit : geleidelijke revolutie bij DKV
| 01/09/2018
“Ik haal het meest voldoening uit de menselijke contacten”
| 05/06/2018
DELOITTE @ Gateway, Take-off naar een attractieve werkomgeving
| 09/01/2018
Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven
| 19/12/2017
Occupiers Cost Index : Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 16/10/2017


  | Office Management
www.profacility.be/bruynzeelstorage
www.profacility.be/vandergoten
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in
BRUYNZEEL STORAGE SYSTEMS
EASYPOST
IRON MOUNTAIN 
TRANSMOOVE

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (3)
Klassement & archief – Meubelen (2)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (7)
Kantoorbenodigdheden (10)
Behandeling van de post (5)
Nationale koerierdienst (4)
Internationale koerierdienst (4)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda