|
Communicatie moet mensen emotioneel raken
Communicatie is één van de vele facetten van Facility Management en richt zich tot zeer onderscheiden doelgroepen. Om de boodschap maximaal te laten overkomen bij directie, interne klanten, leveranciers en een diversiteit aan stakeholders biedt ‘storytelling’ een belangrijke tool.
| 08/02/2021
|
|
|
Welke impact heeft de coronacrisis op facility management in België?
U komt het te weten in het rapport dat IFMA Belgium Chapter in september publiceerde. De enquête werd in augustus 2020 uitgevoerd. De resultaten geven de impact van de coronacrisis weer en bieden ook nu, tijdens de tweede lockdown, nuttige inzichten. Een samenvatting.
| 25/01/2021
|
|
|
“Innovatie moet niet altijd rocket science zijn”
We zijn net voor de tweede lockdown te gast in het Ziekenhuis Geel. Manager Facilitaire Diensten Hubert Kerstens (56) ontvangt ons aan het heringericht onthaal, dat binnenkort in een warm kleedje wordt gestoken. Het typeert het regionaal ziekenhuis, dat ook in beangstigende coronatijden gastvrijheid uitademt. Maar er wordt tevens aan innovatie gewerkt, en dat hoeft niet steeds rocket science te zijn.
| 11/01/2021
|
|
|
“Efficiënt organisatorisch beleid om de continuïteit te garanderen”
Vinçotte gooit momenteel al haar kennis en ervaring in de strijd tegen het coronavirus. Bedrijven doen er volgens Bart Janssens (operations manager Statutory Services, Utilities & Certification Building Vinçotte) immers best alles aan om een tweede lockdown of uitbraak van het virus in het bedrijf te vermijden: “Een efficiënt beleid met de juiste organisatorische maatregelen is cruciaal.”
| 07/12/2020
|
|