FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Soft Facilities Coördinator



The Antwerp Port Authority strives to maximise the added value that the port of Antwerp generates for the city and the region, in a long-term way. Our mission is to strengthen the port's competitive position by offering a high-quality, uninterrupted service and suitably developed infrastructure. We want to lead the way in terms of long-term development of the port, and by promoting environment-friendly modes of transport for carrying goods to and from the hinterland. Mutual confidence lies at the basis of our corporate philosophy. Thanks to the full support and collaboration of all our employees, we are able to carry out our mission and attain our ambitions.

Jouw uitdaging
De Afdeling Onshore Infrastructure is binnen het Havenbedrijf verantwoordelijk voor het onderhoud en de exploitatie van gebouwen, wegen, rioleringen, … van het havengebied. Voor de dienst gebouwen en gebouwtechnieken zoeken we een Soft Facilities Coördinator die het onderhoud en de exploitatie van tweehonderd gebouwen binnen tijd en budget kan beheren.

In je rol van Soft Facilities Coördinator:
  • Je staat zelfstandig in voor het dagelijks beheer en de coördinatie van alle soft facilities raamcontracten (Schoonmaak, ramenkuis, warme dranken, ongediertebestrijding, schoonloopmatten, bedrijfsrestaurant, …) en dit samen met een werkvoorbereider
  • Je organiseert de uitvoering van de contracten zo dat de interne klanten hier zo weinig mogelijk hinder van ondervinden. Je maakt duidelijke afspraken met hen en gaat hierin planmatig te werk
  • Je behoudt het overzicht en kan snel en probleemloos prioriteiten stellen
  • Je volgt lopende contracten periodiek op met de leveranciers en streeft elke dag opnieuw naar een continue verbetering van deze contracten
  • Je organiseert controles zodat een correcte uitvoering van de contracten is gegarandeerd
  • Je bewaakt de SLA’s die vermeld staan in de contracten en past deze correct toe
  • Je controleert de maandelijkse vorderingsstaten op correctheid
  • Je zorgt voor een punctuele en gestructureerde administratieve verwerking van de werkzaamheden
  • Je beheert zelfstandig de opmaak van nieuwe / te vernieuwen contracten. Hierbij ga je kostenbesparend, efficiënt & innovatief te werk
  • Je bent een écht aanspreekpunt voor de interne klant i.v.m. de raamcontracten en probeert hier zoveel mogelijk proactief op te reageren alsook een open communicatiestijl te hanteren
  • Je kan vlot een intern netwerk van contacten uitbouwen en onderhouden
  • Je overtuigt op een verbindende wijze zonder de belangen van de organisatie uit het oog te verliezen.
  • Je toont een ruime interesse in Facility Management waardoor je op de hoogte blijft van nieuwe toepassingen, evoluties en trends binnen dit vakgebied
  • Je rapporteert aan de technisch manager van de dienst
Jouw profiel
  • Je behaalde een bachelor of master diploma, bij voorkeur in de richting facility management of bouwkunde, of bent gelijkwaardig door relevante ervaring of je bent tewerkgesteld bij het Havenbedrijf Antwerpen in een functie van minstens klasse 3
  • Je beschikt over 1 tot 3 jaar relevante professionele ervaring
  • Je hebt bij voorkeur specifieke kennis van facility management
  • Je bent sterk in het plannen en organiseren Je beschikt over een elementaire kennis van onderhoudsmethodologie en –technologie
  • Je kan vlot overweg met MS Office (Word, Excel, Outlook, …) Het vlot kunnen lezen van bouwkundige plannen is meegenomen
  • Je bent nauwkeurig en beschikt over sterke administratieve vaardigheden
  • Je kan autonoom binnen een kader je prioriteiten bepalen en bent een geboren team player die graag over de afdelingen heen werkt
  • Je beschikt over een goed probleem oplossend vermogen
  • Je bent een vlotte communicator, zowel mondeling als schriftelijk en slaagt erin anderen op een overtuigende manier mee te krijgen in je verhaal
  • Je bent sociaal, vlot en voelt je thuis in een veelzijdig en gemotiveerd team
  • Een basiskennis van de wetgeving rond overheidsopdrachten is een pluspunt
  • Vertrouwen, durf, passie, eenvoud en verbinding zijn waarden die je hoog in het vaandel draagt
Jobs 
Raphael Pèrez
08-10-2019


 Online solliciteren