FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Office Management
| Office Management
Is België voorbereid op massaal thuiswerken?
De Benelux is wereldwijd koploper thuiswerken. Dit blijkt uit onderzoek onder meer dan 700.000 werknemers. Voor wat betreft België blijkt uit deze cijfers dat slechts 24% van de kantoormedewerkers geen ervaring heeft met thuiswerken. Ter vergelijking: wereldwijd ontbreekt het meer dan de helft (52%) van de respondenten aan dergelijke ervaring. De vraag is of België hierdoor ook beter dan ...
| 26/03/2020

EasyPost blijft uitbreiden
Eind vorig jaar opende EasyPost een splinternieuw postverwerkend productiecentrum in Gent, dat ondertussen volledig operationeel is. Een productievloer van maar liefst 3.000 m² met daarboven moderne bureau- en vergaderruimtes. De site is bovendien strategisch gelegen en beschikt over een hypermodern machinepark. Volgens CEO Sebastien Buess was deze uitbreiding een logische stap: “Onze workflow is nu van begin tot einde ...
| 19/03/2020

   
12 tips voor een ergonomische thuiswerkplek
| 18/03/2020
Coronavirus: argwaan en preventie in bedrijven
| 05/03/2020
Eigentijdse werkkleding
| 27/02/2020
Effectief licht voor meerdere werkplekken
| 11/02/2020
Monitorbeugels voor efficiënt en ergonomisch werk
| 05/02/2020
Lift-systeem voor zit-sta-bureaus
| 31/01/2020

Meer news



| Office Management

Geen papier, geen draden en maximale mobiliteit : geleidelijke revolutie bij DKV
De oppervlakte verkleinen en het welzijn van de werknemers verhogen, dat is haalbaar. De verhuizing van het bedrijf combineren met een grondige herziening van de praktijken, dat is gedurfd. Daarenboven ook nog eens het ondernemerschap en de corebusiness ontwikkelen in de richting van dienstverlening en het contact met de klanten, dat zijn al rijkelijk veel uitdagingen om aan te gaan! Verzekeraar DKV wist ze tot een goed einde te brengen door alle medewerkers in het Central Plaza te hergroeperen, maar ook de medewerkers van het bedrijf ERGO waarmee DKV drie jaar geleden fuseerde. DKV was toen nog niet erg vertrouwd met de NWOW-principes. Colliers heeft het bedrijf begeleid om de behoeften te meten en de kantoren in te richten op basis van een verhouding van 70 kantoren per 100 medewerkers. Het bleek een goede zet geweest te zijn! Emmanuel de Talhouët geeft ons zijn eerste positieve bevindingen.
| 01/09/2018
“Ik haal het meest voldoening uit de menselijke contacten”
Haar opleiding geschiedenis en kunstgeschiedenis bracht Véronique Laureys een methodologie bij die gefocust is op resultaatgerichtheid, nauwkeurigheid, gegevenscontrole en aandacht voor de denkwijze van anderen. Vaardigheden die goed van pas komen in haar functie als directeur Algemene Zaken van de Senaat, waar ze reeds meer dan 27 jaar werkt, waarvan bijna 13 jaar in de huidige functie. Een gesprek met de juiste vrouw op de juiste plaats, die haar bijzondere werkomgeving koestert en mensen centraal stelt.
| 05/06/2018
DELOITTE @ Gateway, Take-off naar een attractieve werkomgeving
Deloitte nam begin dit jaar zijn intrek in het ‘Gateway’-gebouw, het eerst voltooide gebouw van het ongeveer 400.000 m² tellende ‘economische centrum’, waarmee de luchthaven kiest voor diversiteit naast het luchtverkeer. Deloitte bracht 70% van haar Belgische organisatie samen in het ‘Gateway’gebouw, een door facility management gedreven veelzijdig en multidisciplinair project, dat in amper één jaar werd afgewerkt.
| 09/01/2018
Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven
Uw bezoekers lijken weinig verwachtingen te hebben over het onthaal wanneer zij naar u toe komen. Dat blijkt uit een enquête van IFMA over de kwaliteit van het onthaal in ondernemingen en over wat de externe bezoekers verwachten. Er meer mee doen en het beter maken lijken bijgevolg een vrij gemakkelijke opgave om een simpel werkbezoek om te toveren tot een bijblijvende ervaring, die uw waarden en imago zullen inprenten in het hoofd van de bezoeker.
| 19/12/2017

   

Occupiers Cost Index : Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 16/10/2017
Focus op welzijn medewerkers
| 14/11/2016
Draaischijf voor hospitality
| 14/06/2016
Kiezen voor topniveau als het gaat om ethiek
| 19/04/2016
Best Workplaces 2016, of het creëren van toegevoegde waarde
| 14/04/2016
Het ‘eco-dynamic-office’, geen theoretisch model, maar zelf gedefinieerd maatwerk
| 01/02/2016
Flexibility@Work : gebundelde uitdaging voor FM, HR en ICT
| 15/01/2016
Tevredenheid als kwaliteitslabel
| 25/11/2013
Bedrijfscultuur l Yambla vindt digitale en sociale ideeënbus uit
| 18/11/2013
Outsourcing Printing | Rationalisering van het printwerk: de RSZPPO halveert zijn kosten
| 29/04/2013


  | Office Management
www.profacility.be/bruynzeelstorage
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in
BRUYNZEEL STORAGE SYSTEMS

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (6)
Document management Advies (1)
Klassement & archief – Meubelen (3)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (11)
Kantoorbenodigdheden (12)
Behandeling van de post (6)
Nationale koerierdienst (6)
Internationale koerierdienst (4)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (1)
Print (brochures, posters, catalogi, visitekaartjes, promotiemateriaal, ...) (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda